Terhesnapló, nem ígérem, hogy hétről-hétre

Mit rejt a várandós bőrönd? - avagy megcsináltam életem első kicsomagolós videóját

2016/10/10. - írta: terhes nő

Még soha sem csináltam videót a laptop kamerájával, és az első alkalom volt, hogy az iMovie-t egyáltalán megnyitottam a gépemen. Valamiért csak és kizárólag egy Radiohead és egy Florence and the Machine szám közül választhattam aláfestő zenének, amit a Youtube az első feltöltésnél jelzett, hogy nem tetszik neki, és a felajánlott ingyenes zenék közül még a Mozart volt a legelviselhetőbb, tényleg. (És milyen kis poéngyilkos a Youtube, hogy rögtön a nyitóképen lelövi az egyik legjobb fordulatot!)

De akkor leleplezem írásban is:

A védőnőtől kapott "kuponos" csomag tartalma:

  • várandós mamák tanácsadója - ez a legfontosabb, ezen van a kód, amivel hozzá lehet jutni a várandősbőröndhöz (PDF)
  • egy kuponfüzet, amiben nagyon sok fontos kupon van, de még egyiket sem használtam
  • W. Ungváry Renáta szoptatós füzete + még két szoptatásról és anyatejről szóló kiadvány
  • egy miniatűr baba-mama lelettartó (az én valóban használt lelettartómban kb 20 ekkora rekesz van, és már most tele van)
  • rengeteg hasztalan szórólap

Várandós bőrönd: itt kell regisztrálni a védőnőtől kapott kuponnal, és egy csomó helyen át lehet venni, és a DM-be kértem, ahova egyébként is mindig járok

  • sheavajas mamaszappan
  • sudokrém
  • biola popsikrém
  • három folyékony mosószer termékminta
  • mecsek tea + két herbária tea
  • Gyermekszületési tanácsadó (PDF)
  • anyatej-tároló tasakok
  • 9 hónap Homeomamival
  • rengeteg hasztalan szórólap
  • ÉS EGY VASKOS KERESZTREJTVÉNY (ha esetleg unatkoznék a szülőszobán?)

A DM-ben beregisztráltam a Baba bónusz programba is, mert akkor jár egy csomó kupon meg kedvezmény, plusz adtak ők is egy Babacsomagot:

  • babanapló
  • lactacyd termékminta
  • paradontax fogkrém
  • johnson's baby babaolaj
  • egy füzet a hozzátáplálásról 

És akkor már idevettem a Róbertben kapott csomagot is, amit még a Születés hetén kaptunk

  • a baba első ruhái: egy sapka és egy kiscipő
  • szülni jó! jegyzetfüzet + toll (ha jegyzetelnék a szülőszobán)
  • egy örömteli szülés kupon 3000 forint értékben (ezt még simán lehet, hogy be is váltom)
  • + egy mellbetét, ezt valójában a Brandonban kaptuk, amikor ott regisztráltuk a törzsvásárlói kártyát
  • és rengeteg hasztalan szórólap
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terhesesfeed.blog.hu/api/trackback/id/tr5211789049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása