Terhesnapló, nem ígérem, hogy hétről-hétre

Jógázni járok!

2016/09/11. - írta: terhes nő

Ez nyilván túlzás, mert még csak kétszer voltam, meg egyszer pilatesezni is, de már vettem bérletet is. A kutatómunkát nem izgultam túl: “kismama jóga 13. kerület” keresésre ez volt az első találat, felhívtam őket, és este már az órán voltam. Este, mert az kifejezetten tetszik, hogy jó későn, este 7-kor és 6-kor vannak az órák, egy csomó helyen egyértelműnek veszik, hogy egy kismama az napközben bármire ráér, ez meg a munkaidőhöz van igazítva. Egyébként már csak heti 4 napban dolgozom, de az első ilyen hetemen is azt éreztem pénteken, hogy mosott szar vagyok, szóval lehet, hogy még tovább kell karcsúsítanom a munkahelyi feladataimat. 

Szerettem volna valamit mozogni, mert nagyon el vagyok tunyulva, de viszonylag kevés dolog jöhet szóba, így jött a jóga, ami nem annyira mozgós, de elég hasznos, van lábujjtorna lábdagadás ellen, meg kifejezett vajúdpózokat is gyakorolunk, vannak légzőgyakorlatok, intimtorna, és a végén relaxáció, olyanokkal, hogy “képzeld el, hogy megsimogatod a kisbabád arcát, hátát, kezét” és bármennyire is hülyén hangzik ez, azért mindig nagyon izgi és kedves dolog. A pilates inkább erősítős jellegű, combban, karban és hátban szoktam is érezni, de hát ha valakinek, akkor nekem kifejezetten jól jön egy kis tartásjavító torna, amíg még tudok mozogni. Egyébként nem én vagyok a legidősebb (terhességi hétben), de én vagyok a legnagyobb hasú a csoportban, ezért a tanár például mindig elmondja, hogy nekem már szigorúan tilos a háton fekvés, de az oldalfekvés meg egyszerűen nem kényelmes, úgyhogy ilyen 45 fokban felpolcolva próbálkozom az alvással és a jógapózokkal is.

Az egész egy lakásban van, a cuccokat ott lehet hagyni egy szekrényben, így nem kell cipelned egész nap csak azért, mert este órára mész. Az is vicces volt, hogy az egyik terhes csaj vezetett körbe az első alkalommal, és rögtön azzal kezdte, hogy “nézd, itt a vécé!”. Ezen nevettem, a terhes nők számára a vécé a világ közepe, mindent ahhoz kell igazítani, hogy tudd, mikor pisilhetsz legközelebb. Az ötalkalmas bérlet 10 ezer forint volt, nyilván csak készpénzzel lehet fizetni, de az jó, hogy ilyen low-key az egész, ketten-hárman szoktunk lenni az órán, így elég személyre szabott tud lenni. Tartanak loveyourbelly tornát is szülés utáni formábahozásra, meg van baba-mama jóga, majd ezeket is kipróbálom, hátha tetszeni fognak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terhesesfeed.blog.hu/api/trackback/id/tr6411695005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása