Terhesnapló, nem ígérem, hogy hétről-hétre

26. hét, fesztiválozni megyünk

2016/08/18. - írta: terhes nő

Úgy voltam a Szigettel, hogy a Chemical Brothersre mindenképpen ki akartam menni, a Rihannát nagyon meg akartam nézni, és akkor úgy gondoltam, hogy a többi napot meglátom annak függvényében, hogyan bírom ezt a kettőt.

A Chemical Brotherst megoldotta helyettem az élet: a szakadó eső olyan sártengerré változtatta a fesztivált, amit nem vállaltam be: se a hideghez, se a sárhoz, se a szélhez nem éreztem magamban az erőt, és bármennyire is bánom, hogy nem mentem ki, jól döntöttem, még ha a szívem is szakadt meg, miközben a konyhaablakból hallgattam a koncertet.

Másnap a Rihannán a VIP-ben üldögéltem, majd néztem a koncertből egy kicsit, de olyan botrányosan rossz volt, hogy inkább eljöttem a vége előtt, így legalább könnyedén kaptam taxit is, és 11-re már az ágyamban voltam. Szombaton családilag mentünk ki kocsival, megnéztük a !!!-et, a Sigúr Róst és a Roisin Murphyt, az Iphone szerint összesen 11 km-t gyalogoltam ezen a napon, majd éjjel én vezettem haza! Vasárnap lépni sem tudtam a fáradtságtól, így hétfőn abban biztos voltam, hogy este 8 előtt én nem megyek sehova, a munkaidő után még le is dőltem egy kicsit sziesztázni a tárgyalóba, és csak utána vágtam neki a Szigetnek. Néztem egy kicsit a Chvrchesből, vettem kaját, amit hiába vittem el a VIP-be, ott sem volt egy fia ülőhely sem, így állva ettem meg, mint a lovak, aztán találkoztam ismerősökkel, kezdődött a SIA, amit megnéztünk a 200. sorból, és már akkor láttam, hogy nagyon-nagyon sokan mennek be az A38 sátorba az M83-ra, és nem volt erőm keresztülverekedni magam ezen a tömegen, úgyhogy inkább beálltam a taxisorba, és amikor beültem a taxiba úgy éjfél körül, akkor esett le, hogy négy óra alatt most először sikerült leülnöm a Szigeten.

Szóval egyrészt nagyon fárasztó volt, de pihenőkkel és pisiszünetekkel együtt teljesen jól vállalható és tervezhető volt a Sziget, az alkokolmentes Dreher viszont szerintem egyszerűen szar, a 0,3-astól is fejfájást és gyomorégést lehet kapni, hétfőn inkább már csak ásványvizet ittam inkább. Ezen a képen viszont még gyömbérsört:

13987354_10208215053226311_1075204504_o.jpg

És hogy a gyerek hogy bírta a fesztivált? Le se szarta. A kajálások után lelkesen ugrált, ahogyan szokott, hogy jelezze, épségben leért a kaja, egyébként békésen aludt. Azért remélem, hogy Rihanna helyett inkább SIA és Roisin Murphy maradt meg neki szerepmodellként, akik inspirálhatják majd a jövőben! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terhesesfeed.blog.hu/api/trackback/id/tr2510426292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása